Збір даних про кількість державних службовців виконуватиметься онлайн
14 квітня 2016 року Національне Агентство з питань державної служби у тестовому режимі запустило портал автоматизованого збору даних щодо кількісного складу державних службовців – ksds.nads.gov.ua.
Чому гальмує реформа держслужби?
Про одну з ключових реформ, а саме про реформу державної служби говорили в студії програми «Клуб реформ» на 5 Каналі. Чому вона зупинилась після ухвалення у 1-му читанні і якими втратами це загрожує Україні? Врешті - що зміниться в країні після її повної реалізації? Гостями у студії були...
Реформа державної служби й ухвалення нового профільного закону неможливі без публічної підтримки з боку перших осіб держави – експерти, народні депутати
Київ, 23 листопада 2015 року – Перші особи у державі мають публічно підтримати законопроект «Про державну службу» (далі –Законопроект), аби нарешті реформа держслужби рушила з місця. Такої точки зору дійшли учасники дискусії «Як розблокувати реформу державної служби в Україні?», що відбулась в Українському кризовому медіа-центрі у рамках проекту «Український медіа-центр реформ».Очікується, що 26 листопада Законопроект буде винесений на голосування парламентом у другому читанні. Він закріплює засади здійснення державної служби в України і є базовим для початку однойменної реформи.
Проект закону про державну службу буде розглядатися у ВРУ 26 листопада.
Нарешті, 30 жовтня, після 6 місяців опрацювання, 1300 правок та погодження проекту закону про державну службу, прийнятого у першому читанні 23 квітня 2015, профільний Комітет ВРУ з питань державного будівництва завершив його підготовку до голосування у другому читанні.
Законопроект «Про державну службу» №2490 рекомендовано до другого читання
В профільному Комітеті ВРУ з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування опрацьовано усі 1306 правок до законопроекту «Про державну службу» № 2490. Відповідно, ухвалено рішення рекомендувати ВРУ розглянути законопроект у другому читанні.
Історія підготовки проекту Закону «Про державну службу»
Реформа державної служби опинилась в центрі інформаційної активності різних публічних осіб – політиків, експертів, громадськості та європейських партнерів України. Проте часто за гучними фразами та взаємними звинуваченнями губляться важливі факти – суть концепцій, основні події та етапи просування реформи. Ми вирішили додати конструктиву у дискусію та наводимо історичну довідку підготовки одного з ключових документів реформи – Закону «Про державну службу».
Реформа державної служби стала заручником політичної гри, що паплюжить імідж країни в очах міжнародної спільноти
Київ, 23 вересня 2015 року – Ситуація, що склалася навколо ухвалення проекту Закону «Про державну службу» (далі – Законопроекту), є намаганням окремих політичних гравців завернути реформу, яка є базовою для країни, бо запроваджує нову якість управління державою. Такої точки зору дійшли учасники круглого столу «Як рушити реформу державної служби в Україні?», що відбувся в Українському кризовому медіа-центрі (УКМЦ) в рамках проекту «Український медіа-центр реформ». Відповідний захід став продовженням дискусії, що розгорілася у публічному просторі після появи коментаря з боку Президента України Петра Порошенка про недоцільність реформи держслужби у форматі, запропонованому у Законопроекті, який він надав під час засідання Національної ради реформ 18 вересня.