25 вересня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Прес-центр
  • Відеоінформація
  • ЗМІ про нас
  • Виступи керівництва
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Управління юстиції
  • Районний центр зайнятості
  • Оголошення
  • Земельні питання
  • Вивчення громадської думки
  • Адміністративні послуги
  • Публічна інформація
  • Децентралізація влади
  • Містобудування та архітектура
    Економічний розвиток
  • Маневиччина туристична
  • Бюро правової допомоги
  • Допомога армії
  • Вибори ОТГ
  • Вакансії державної служби
  • Відділ ДРАЦС
  • Очищення влади
  • Громадське обговорення
  • Безвіз
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Енергоефективність
  • Електронне звернення
  • Рік англійської мови
  • Програма "Власний дім"
  • Фонд соціального страхування
  • АРХІВ НОВИН

    « Вересень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    Середа, 30 травня 2012 08:26

    Звернення громадян

    Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2018 року

     

    Протягом І півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 294 звернення громадян, з них: 272 письмових /поштою/ та 22 усних (на особистих/виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації та по телефону довіри). Із загальної кількості               звернень – 21 колективні, 25 неодноразових, 3 електронних (отримані через сайт райдержадміністрації), 3 анонімних, через органи влади надійшло 15 звернень, по урядовій гарячій лінії КМУ 31 звернення.

    У порівнянні з тим же періодом 2017 року проглядається зменшення письмових звернень (272 проти 355) та колективних звернень (21 проти 32) практично на рівні залишаються звернення на особистих/виїзних прийомах (22 проти 17), електронні звернення (3 проти 4) та неодноразові (25 проти 26), звернень через органи влади та по урядовій гарячій лінії КМУ навпаки зменшилося (46 проти 82).

                Найбільше питань у зверненнях порушено:

    • щодо виділення матеріальних допомог на лікування, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог (145) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2015-2018 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму 101800 грн.
    • аграрної політики і земельних відносин (90) – прийнято 72 розпорядження голови райдержадміністрації про відведення в натурі (на місцевості) земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) громадянам, передачу в оренду тощо;
    • щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства (10), з приводу працевлаштування (2), питань освіти (7), захисту прав дітей (3), охорони здоров`я (12), дотримання законності і охорони правопорядку (7).

    Всього за І півріччя 2018 року у зверненнях порушено 294 питання, усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 72 питаннях – дано роз`яснення;
    • 183 питань – вирішено позитивно;
    • 24 питаннях – відмовлено;
    • 3– не підлягали розгляду;
    • 2 – надіслано за належністю;
    • 10 питань знаходиться на контролі.

                В основному зверталися громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники бойових дій (АТО).  

                На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 керівництвом райдержадміністрації проводилися виїзні прийоми громадян відповідно до затверджених розпорядженнями голови райдержадміністрації від 12 січня 2018 року № 9 та від 04 квітня 2018 року № 138 графіків виїзних особистих прийомів керівництва райдержадміністрації на січень-березень та квітень-червень 2018 року. У звітному пероді відбулося 11 виїзних прийомів у населених пунктах району, де зареєстровано 8 звернень.

    З метою надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків, які розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та районній газеті „Нова доба”. Протягом І півріччя 2018 року здійснено 26 виїздів мобільного соціального офісу до 49 населених пунктів району, під час яких прийнято 2093 пакети документів на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій та надано 2160 консультацій з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

                Для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 22 березня 2018 року № 106 „Про організацію проведення у 2018 році „Прямих телефонних ліній”, яким затверджено відповідні графіки. У звітному періоді проведено 15 „прямих телефонних ліній” (10 - з керівництвом районної державної адміністрації та 5 з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації).

                Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 6 квітня 2017 року             № 168 в районній державній адміністрації функціонує „Телефон довіри”. Протягом І півріччя 2018 року зареєстровано 1 звернення по „Телефону довіри”.

    Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661, для забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. У звітному періоді до громадської приймальні звернулося 27 громадян, яким надано юридичні консультації з питань щодо виділення в натурі земельних ділянок в розмірі паїв, оформлення спадщини на землю та житло, передачу в оренду водних об`єктів та земельних ділянок, роз`яснено трудове законодавство тощо.

    Крім цього, на допомогу громадянам оформлено інформаційні куточки, розміщені на І та ІІ поверсі адмінприміщення (біля приймальні голови райдержадміністрації), із зразками оформлення звернень, законодавчими актами тощо.

    У лютому поточного року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2017 рік згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку, яку заслухано на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації 29 березня 2018 року (протокол № 3).

                Всього у І півріччі 2018 року проведено 5 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації. Також у звітному періоді проведено 2 дні контролю за результататми розгляду звернень громадян.

                В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян у формі звітів, які подаються голові райдержадміністрації. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян розглядаються на нарадах при голові райдержадміністрації та керівникові апарату райдержадміністрації.

                Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації 27 лютого 2018 року розглянуто аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році у порівнянні з 2016 роком (рішення № 1/3). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 28 лютого 2018 року № 84 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за І квартал 2018 року за резолюцією голови райдержадміністрації заслухано на нараді у керівника апарату райдержадміністрації 18 квітня 2018 року (протокол № 6).

                Звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських, селищних голів про роботу із зверненнями громадян за 2017 рік згідно затверджених графіків заслухано на нарадах у голови райдержадміністрації 23 квітня 2018 року (протоколи №17, №18) та 24 квітня 2018 року (протокол № 20).

                Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації. У звітному періоді проведено 16 перевірок дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (7) та органах місцевого самоврядування (9). В ході проведення перевірок секретарям сільських, селищних рад, спеціалістам структурних підрозділів надано методичну та практичну допомогу у веденні роботи із зверненнями громадян.

                З посадовими особами органів місцевого самоврядування та структурних підрозділів райдержадміністрації 27 червня 2018 року проведено семінар навчання по діловодству за зверненнями громадян.

                На офіційному веб-сайті райдержадміністрації у рубриці „Влада і громадськість” оприлюднено інформацію про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2017 рік (таку ж інформацію розміщено в районній газеті „Нова доба”) та результати проведеної оцінки роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2017 рік за Показниками Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями; розміщено графіки прийому громадян з особистих питань у районній державній адміністрації, облдержадміністрації та виїзних особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації, оголошення про функціонування „Телефону довіри” в райдержадміністрації та в облдержадміністрації; оприлюднено склад комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації та Положення про неї тощо.

    ***

    ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2018 року у порівнянні з відповідним періодом 2017 року

     

     

    Про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І квартал 2018

    року, та організацію виконання в районі Указу Президента України від 07.02.2008 №109

     

    Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 185 звернень громадян, з них: 175 письмових /поштою/ та 10 на особистих/виїзних прийомах голови райдержадміністрації і його першого заступника. Із загальної кількості звернень – 14 колективних, 16 неодноразових, 2 електронних (отримані через сайт райдержадміністрації),  3 анонімних, через органи влади надійшло 14 звернень, по урядовій гарячій лінії КМУ 22 звернення.

    У порівнянні з тим же періодом 2017 року проглядається зменшення письмових звернень (185 проти 205), практично на рівні залишаються звернення на особистих/виїзних прийомах (10 проти 8), колективні (14 проти 13), електронні (2 проти 3), однак збільшилося неодноразових звернень (16 проти 5), звернень через органи влади та по урядовій гарячій лінії КМУ навпаки зменшилося (36 проти 42).

              Найбільше питань у зверненнях порушено:

    • щодо виділення матеріальних допомог на лікування, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог (92) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2015-2018 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму 46400 грн.
    • аграрної політики і земельних відносин (59) – прийнято 35 розпоряджень голови райдержадміністрації про відведення в натурі (на місцевості) земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) громадянам, передачу в оренду тощо;
    • щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства (5), з приводу працевлаштування (1), питань освіти (3), захисту прав дітей (3), охорони здоров`я (10), дотримання законності і охорони правопорядку (2).

    Всього за І квартал 2018 року у зверненнях порушено 185 питань, усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 38 питаннях – дано роз`яснення;
    • 88 питань – вирішено позитивно;
    • 18 питаннях – відмовлено;
    • 2 – не підлягали розгляду;
    • 1 – надіслано за належністю;
    • 38 питань знаходиться на контролі;

                В основному зверталися громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники бойових дій (АТО).  

                На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 керівництвом райдержадміністрації проводилися виїзні прийоми громадян відповідно до затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 12 січня 2018 року № 9 графіку виїзних особистих прийомів керівництва райдержадміністрації на січень-березень 2018 року. У звітному пероді відбулося 4 виїзних прийоми у населених пунктах району та зареєстровано 2 звернення. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 04 квітня 2018 року № 138 затверджено графік виїзних особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на квітень-червень 2018 року.

    З метою надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків, які розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та районній газеті „Нова доба”. Протягом І кварталу 2018 року здійснено 13 виїздів мобільного соціального офісу до 24 населених пунктів району, під час яких прийнято 1561 пакет документів на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій та надано 1565 консультацій з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

                Для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 22 березня 2018 року № 106 „Про організацію проведення у 2018 році „Прямих телефонних ліній”, яким затверджено відповідні графіки. Керівництвом районної державної адміністрації у звітному періоді проведено 2 „прямих телефонних лінії”. В районну газету подаються оперативні оголошення про проведення цих ліній. При наявності такі звернення реєструються на картках обліку особистого прийому громадян з поміткою ”пряма телефонна лінія”.

              Відповідно до розпорядження голови райдержадмінстрації від 6 квітня 2017 року № 168 в районній державній адміністрації функціонує „Телефон довіри”. Протягом І кварталу 2018 року звернень по „Телефону довіри” не зареєстровано.

    Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661, для забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. У звітному періоді до громадської приймальні звернулося 13 громадян, яким надано юридичні консультації з питань щодо виділення в натурі земельних ділянок в розмірі паїв, оформлення спадщини на землю та житло, передачу в оренду водних об`єктів та земельних ділянок тощо.

    Крім цього, на допомогу громадянам оформлено інформаційні куточки, розміщені на І та ІІ поверсі адмінприміщення (біля приймальні голови райдержадміністрації), із зразками оформлення звернень, законодавчими актами тощо.

    У лютому поточного року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2017 рік згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку, яку заслухано на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації 29 березня 2018 року (протокол № 3).

                Всього у І кварталі 2018 року проведено 3 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації. Також у звітному періоді проведено 2 дні контролю за результататми розгляду звернень громадян.

                В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян у формі звітів, які подаються голові райдержадміністрації. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян розглядаються на нарадах при голові райдержадміністрації та керівникові апарату райдержадміністрації.

                Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації 27 лютого 2018 року розглянуто аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році у порівнянні з 2016 роком (рішення № 1/3). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 28 лютого 2018 року № 84 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році”.

                Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації. У звітному періоді проведено 10 перевірок дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (6) та органах місцевого самоврядування (4). В ході проведення перевірок секретарям сільських, селищних рад, спеціалістам структурних підрозділів надано методичну та практичну допомогу у веденні роботи із зверненнями громадян.

              У районній газеті „Нова доба” у рубриці „Наші інтерв`ю” розміщуються інтерв`ю з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та підприємств, установ, організай щодо їх діяльності, планів тощо. Головою райдержадміністрації щомісяця проводяться зустрічі з представниками ЗМІ, під час яких обговорюються актуальні соціально-економічні питання з життя району, що висвітлюється у рубриці „З перших уст”.

    ***

    ДОВІДКА

    про роботу із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації

     за 2017 рік за Показниками Методики оцінювання рівня організації роботи

    із зверненнями

                Робота із зверненнями громадян у структурних підрозділах  райдержадміністрації проводиться відповідно до Закону України ”Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами і доповненнями), Указу Президента України ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 7 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових документів райдержадміністрації.

                Усі пропозиції, заяви і скарги, що надходять до структурних підрозділів райдержадміністрації реєструються в книгах заяв, скарг та пропозицій. Облік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації ведеться у журналах обліку особистого прийому громадян.

    Офіційні веб-сайти у структурних підрозділах райдержадміністрації не створені, тому надіслання громадянами звернень з використанням мережі Інтернет (через сайт) шляхом  заповнення електронної  форми є неможливим. Разом з тим громадяни можуть надіслати звернення за допомогою засобів електронного зв’язку (електронною поштою). При наявності такі звернення роздруковуються і реєструються у журналах реєстрації заяв, скарг, пропозицій та розглядаються як письмові звернення.

                Книги реєстрації заяв, скарг та пропозицій та журнали усного прийому громадян в управліннях та відділах відповідно пронумеровані та прошнуровані, із зазначенням адрес та соціального стану заявників, індексів справ, позначкою про надіслання відповідей заявникам. Однак, у книзі реєстрації заяв, скарг і пропозицій відділу освіти райдержадміністрації не завжди вказується автор і дата резолюції, у декількох випадках не зроблено відмітки про надіслання відповідей заявника, а у книзі реєстрації заяв, скарг та пропозицій управління регіонального розвитку райдержадміністрації при реєстрації колективних звернень не зазначено кількості заявників, хоча індекс проставлено вірно. На це вказано посадовим особам, відповідальним за роботу із зверненнями громадян.

                При реєстрації усних звернень у журналах обліку особистих прийомів громадян  індекси проставлено вірно, зазначається соціальний стан та категорія заявників, у відділах та управліннях на всі усні звернення надаються роз`яснення під час прийому.

                Пропозиції, заяви і скарги громадян після їх вирішення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення формуються у справи. Документи розміщуються у справах у хронологічному порядку. Кожна пропозиція, заява, скарга з усіма документами щодо її розгляду і вирішення становлять у справі самостійну групу і вміщуються в м'яку обкладинку, оформлену за встановленою формою. У відділах та управліннях райдержадміністрації справи вцілому сформовано правильно.

                Протягом 2017 року порушень строків розгляду звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації не зафіксовано. Пропозиції, заяви і скарги, на які даються попередні відповіді, з контролю не знімаються. Рішення про зняття з контролю пропозицій, заяв і скарг приймають посадові особи згідно повноважень після вжиття заходів щодо вирішення порушених у зверненнях питань.

                До структурних підрозділів райдержадміністрації звернення громадян, де порушено питання, вирішення яких не належать до їх компетенції, та які у п`ятиденний термін, з моменту отримання, повинні пересилатися у порядку статті 7 Закону України ”Про звернення громадян” за належністю відповідному органу, не надходили.

                Інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної праці та жінки з почесним званням ”Мати-героїня” до відділів культури, освіти, фінансового управління  та управління регіонального розвитку не звертались. Звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни та жінок з почесним званням ”Мати-героїня” в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації розглядалися керівництвом управління.

    Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації проводиться згідно затверджених графіків, відповідно у кабінеті кожного з них. Інформацію щодо днів та годин прийому розміщено у доступному для громадян місці у адміністративних приміщеннях кожного підрозділу.

    У адміністративних приміщеннях структурних підрозділів на допомогу громадянам оформлено стенди, інформаційні куточки із зразками оформлення звернень, законодавчими актами по зверненнях громадян тощо. В управління соціального захисту райдержадміністрації створено цілий сектор (окремий кабінет) на допомогу громадянам, із зразками різних форм заяв та спеціалістом, який надає відповідні роз`яснення щодо написання та складання тих чи інших документів. У фінансовому управлінні райдержадміністрації стенд відсутній, однак оформлено папку із законодавчими актами по зверненнях, яка знаходиться у секретаря начальника управління. У відділі культури райдержадміністрації є в наявності інформаційний стенд, однак зразки заяв та законодавство про звернення там відсутні. 

    Протягом 2017 року згідно окремих графіків начальники управлінь та відділів райдержадміністрації проводили „прямі телефонні лінії”. Оголошення про проведення цих ліній розміщувалися у районній газеті. При наявності звернення по ”прямій телефонній лінії” реєструються у журналах обліку особистого прийому громадян з поміткою ”пряма телефонна лінія”.

    Усім відповідальним особам за ведення діловодства за зверненнями громадян наголошено щодо обов`язкового роз`яснення порядку оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень  при підготовці відповідей зявникам (особливо відмовних).

     Оцінка роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2017 рік за Показниками Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями за формою додається.

     

    ОЦІНКА роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах Маневицької райдержадміністрації згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах РДА у 2017 році

     

    ***

     

    Про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2017 рік, та організацію виконання в районі Указу Президента України від 07.02.2008 №109

     

    Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 743 звернення громадян, що становить 14 звернень на 1000 населення, з них: 707 письмових /поштою/, що становить 13,3 звернення на 1000 населення, та 36 усних /на особистому/виїзному прийомі керівництва райдержадміністрації та по телефону довіри/, що становить 0,7 звернення на 1000 населення. Із загальної кількості звернень – 50 колективних, 75 неодноразових, 5 дублетних, 5 електронних (отримані через сайт райдержадміністрації та по електронній пошті), 10 анонімних, через органи влади (включаючи звернення по Урядовій гарячій лінії) надійшло131 звернення.

    У порівнянні з 2016 роком проглядається зменшення письмових звернень (707 проти 743), звернень через органи влади /в тому числі по Урядовій гарячій лінії/ (131 проти 185) та дублетних звернень (5 проти 12). Практично на рівні залишаються усні звернення (36 проти 38), колективні  звернення (50 проти 50) та неодноразові (75 проти 78).

                Найбільше питань у зверненнях порушено:

    • щодо виділення матеріальних допомог на лікування, ліквідацію наслідків пожежі, стихії, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог (422) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2015-2018 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму 284150 грн.
    • аграрної політики і земельних відносин (191) – прийнято 148 розпоряджень голови райдержадміністрації про відведення в натурі (на місцевості) земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) громадянам, передачу в оренду тощо;
    • щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства, електрифікації (31), з приводу працевлаштування (13), питань освіти (15), охорони здоров`я 21), дотримання законності і охорони правопорядку (13).

    Всього за 2017 рік у зверненнях порушено 762 питання. Усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 203 питаннях – дано роз`яснення;
    • 500 питань – вирішено позитивно;
    • 32 питання – відмовлено;
    • 8 – не підлягають розгляду;
    • 1 – надіслано за належністю;
    • 18 питань знаходиться на контролі.

    Для порівняння у 2016 році у зверненнях було порушено 792 питання. Усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 256 питаннях – дано роз`яснення;
    • 479 питань – вирішено позитивно;
    • 28 питань – відмовлено;
    • 8 питань – не підлягають розгляду;
    • 21 питання знаходилося на контролі (на кінець року).

                Всього у 2017 році році звернулося 1782 громадянина, в основному це громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, безробітні та особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, члени сімей АТО, учасники АТО. 

                На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 керівництвом райдержадміністрації проводяться виїзні прийоми громадян відповідно до затверджених розпорядженнями голови райдержадміністрації від 24 січня 2017 року № 34, від 30 березня 2017 року № 157, від 04 липня 2017 року № 286 та від 10 жовтня 2017 року № 425 графіків виїзних особистих прийомів керівництва райдержадміністрації на лютий-березень, квітень-червень, липень-вересень та жовтень-грудень 2017 року відповідно. У звітному періоді 2017 року керівництвом райдержадміністрації проведно 11 виїзних прийомів у населених пунктах району та зареєстровано 15 звернень.

                Для надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків, які розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, для виконання заходів соціального захисту населення (інформування з питань діючого законодавства, приймання заяв та відповідних документів від громадян, які звертаються за призначенням соціальних допомог, за принципом „єдиного вікна”, тощо). Протягом 2017 року здійснено 53 виїзди мобільного соціального офісу до 98 населених пунктів району, під час яких прийнято 3082 пакети документів на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій та надано 3046 консультацій з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

    З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення розпорядженнями голови райдержадміністрації від 03 січня 2017 року № 4 та № 6 затверджено графіки  проведення „прямих телефонних ліній” головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації, а також керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району на 2017 рік.  Головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації у звітному періоді проведено 70 „прямих телефонних лінії” та 24 „прямих телефонних лінії” проведено керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. При наявності такі звернення реєструються у журналах обліку особистого прийому громадян, на них оформляються картки обліку особистого прийому громадян з поміткою ”пряма телефонна лінія”. В районну газету подаються оперативні оголошення про проведення цих ліній.

                Розпорядженням голови райдержадмінстрації від 6 квітня 2017 року № 168 „Про функціонування „Телефону довіри” в районній державній адміністрації запроваджено з 10 квітня 2017 року функціонування в райдержадміністрації телефонного зв`язку з населенням - „Телефон довіри”. У звітному періоді зареєстровано 5 звернень по телефону довіри райдержадміністрації.

    З метою забезпечення інформування громадян про хід реалізації соціально-економічної політики в районі розпорядженням голови районної державної адміністрації від 03 січня 2017 року № 5 завтерджено графік виїздів інформаційно-роз’яснювальних груп у населені пункти району на січень-грудень 2017 року. Протягом 2017 року здійснено 12 виїздів таких груп.

    Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661. Робота громадської приймальні спрямована на забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. Протягом 2017 року до громадської приймальні звернулися 71 громадянин, яким надано юридичні консультації з питань трудового законодавства, спадкування, щодо виділення в натурі земельних ділянок в розмірі паїв, передачі в оренду землі, надано допомогу в написанні заяв на отримання матеріальних допомог на лікування тощо.

    Крім цього, на допомогу громадянам оформлено інформаційні куточки, розміщені на І та ІІ поверсі адмінприміщення (біля приймальні голови райдержадміністрації), із зразками оформлення звернень, законодавчими актами тощо.

                Розпорядженням голови райдержадміністрації від 17 лютого 2017 року № 78 „Про комісію з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації” затверджено новий склад комісії з питань розгляду звернень та Положення про комісію у новій редакції. Протягом року відбулося 7 засідань комісії. Також проведено 5 днів контролю.        

                В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян у формі звітів, які подаються голові райдержадміністрації. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян розглядаються на нарадах при голові райдержадміністрації та керівникові апарату райдержадміністрації.

                Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2017 року розглянуто аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році у порівнянні з 2015 роком (рішення №1/5). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження голови райдержадмінітрації від 03 березня 2017 року № 109 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2017 року за резолюцією голови райдержадміністрації розглянуто на нараді у керівника апарату райдержадміністрації (протокол від 26 квітня 2017 року  № 3).

                Аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2017 року розглянуто на колегії райдержадміністрації 19 вересня 2017 року (рішення  № 4/5). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження від 22 вересня 2017 року № 392 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2017 року”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 9  місяців 2017 року за резолюцією голови райдержадміністрації розглянуто на нараді у керівника апарату райдержадміністрації (протокол від 25 жовтня 2017 року  № 7).

                Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації.

    У звітному періоді проведено 22 перевірки дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (7) та органах місцевого самоврядування (15). В ході проведення перевірок секретарям сільських, селищних рад, спеціалістам структурних підрозділів надано методичну та практичну допомогу у веденні роботи із зверненнями громадян.

    У лютому 2017 року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за 2016 рік. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку, яку розглянуто на нараді у голови райдержадміністрації (протокол від 10 квітня 2017 року № 18).

    У районній газеті „Нова доба” у рубриці „Наші інтерв`ю” висвітлюються інтерв`ю з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та підприємств, установ, організай щодо їх діяльності, планів тощо. Головою райдержадміністрації щомісяця проводяться зустрічі з представниками ЗМІ, під час яких обговорюються актуальні соціально-економічні питання з життя району, що висвітлюється у рубриці „З перших уст”.

     

     

     

    Переглядів 4299 Останнє редагування Понеділок, 06 серпня 2018 12:22
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Маневицька районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Маневицькій райдержадміністрації.
    Адреса: 44600, смт. Маневичі, вул. Незалежності, 30; Тел. 21471 , факс: 21787; E-mail: post@manаdm.gov.ua
    © 2014 manadmin.gov.ua