23 лютого 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Прес-центр
  • Відеоінформація
  • ЗМІ про нас
  • Виступи керівництва
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Управління юстиції
  • Районний центр зайнятості
  • Оголошення
  • Земельні питання
  • Вивчення громадської думки
  • Адміністративні послуги
  • Публічна інформація
  • Децентралізація влади
  • Містобудування та архітектура
    Економічний розвиток
  • Маневиччина туристична
  • Бюро правової допомоги
  • Вибори ОТГ
  • Вакансії державної служби
  • Відділ ДРАЦС
  • Очищення влади
  • Громадське обговорення
  • Безвіз
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Енергоефективність
  • Електронне звернення
  • Рік англійської мови
  • Програма "Власний дім"
  • АРХІВ НОВИН

    « Лютий 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28        
    Середа, 30 травня 2012 08:26

    Звернення громадян

    Про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2017 рік, та організацію виконання в районі Указу Президента України від 07.02.2008 №109

     

    Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 743 звернення громадян, що становить 14 звернень на 1000 населення, з них: 707 письмових /поштою/, що становить 13,3 звернення на 1000 населення, та 36 усних /на особистому/виїзному прийомі керівництва райдержадміністрації та по телефону довіри/, що становить 0,7 звернення на 1000 населення. Із загальної кількості звернень – 50 колективних, 75 неодноразових, 5 дублетних, 5 електронних (отримані через сайт райдержадміністрації та по електронній пошті), 10 анонімних, через органи влади (включаючи звернення по Урядовій гарячій лінії) надійшло131 звернення.

    У порівнянні з 2016 роком проглядається зменшення письмових звернень (707 проти 743), звернень через органи влади /в тому числі по Урядовій гарячій лінії/ (131 проти 185) та дублетних звернень (5 проти 12). Практично на рівні залишаються усні звернення (36 проти 38), колективні  звернення (50 проти 50) та неодноразові (75 проти 78).

                Найбільше питань у зверненнях порушено:

    • щодо виділення матеріальних допомог на лікування, ліквідацію наслідків пожежі, стихії, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог (422) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2015-2018 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму 284150 грн.
    • аграрної політики і земельних відносин (191) – прийнято 148 розпоряджень голови райдержадміністрації про відведення в натурі (на місцевості) земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) громадянам, передачу в оренду тощо;
    • щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства, електрифікації (31), з приводу працевлаштування (13), питань освіти (15), охорони здоров`я 21), дотримання законності і охорони правопорядку (13).

    Всього за 2017 рік у зверненнях порушено 762 питання. Усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 203 питаннях – дано роз`яснення;
    • 500 питань – вирішено позитивно;
    • 32 питання – відмовлено;
    • 8 – не підлягають розгляду;
    • 1 – надіслано за належністю;
    • 18 питань знаходиться на контролі.

    Для порівняння у 2016 році у зверненнях було порушено 792 питання. Усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 256 питаннях – дано роз`яснення;
    • 479 питань – вирішено позитивно;
    • 28 питань – відмовлено;
    • 8 питань – не підлягають розгляду;
    • 21 питання знаходилося на контролі (на кінець року).

                Всього у 2017 році році звернулося 1782 громадянина, в основному це громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, безробітні та особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, члени сімей АТО, учасники АТО. 

                На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 керівництвом райдержадміністрації проводяться виїзні прийоми громадян відповідно до затверджених розпорядженнями голови райдержадміністрації від 24 січня 2017 року № 34, від 30 березня 2017 року № 157, від 04 липня 2017 року № 286 та від 10 жовтня 2017 року № 425 графіків виїзних особистих прийомів керівництва райдержадміністрації на лютий-березень, квітень-червень, липень-вересень та жовтень-грудень 2017 року відповідно. У звітному періоді 2017 року керівництвом райдержадміністрації проведно 11 виїзних прийомів у населених пунктах району та зареєстровано 15 звернень.

                Для надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків, які розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, для виконання заходів соціального захисту населення (інформування з питань діючого законодавства, приймання заяв та відповідних документів від громадян, які звертаються за призначенням соціальних допомог, за принципом „єдиного вікна”, тощо). Протягом 2017 року здійснено 53 виїзди мобільного соціального офісу до 98 населених пунктів району, під час яких прийнято 3082 пакети документів на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій та надано 3046 консультацій з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

    З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення розпорядженнями голови райдержадміністрації від 03 січня 2017 року № 4 та № 6 затверджено графіки  проведення „прямих телефонних ліній” головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації, а також керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району на 2017 рік.  Головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації у звітному періоді проведено 70 „прямих телефонних лінії” та 24 „прямих телефонних лінії” проведено керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. При наявності такі звернення реєструються у журналах обліку особистого прийому громадян, на них оформляються картки обліку особистого прийому громадян з поміткою ”пряма телефонна лінія”. В районну газету подаються оперативні оголошення про проведення цих ліній.

                Розпорядженням голови райдержадмінстрації від 6 квітня 2017 року № 168 „Про функціонування „Телефону довіри” в районній державній адміністрації запроваджено з 10 квітня 2017 року функціонування в райдержадміністрації телефонного зв`язку з населенням - „Телефон довіри”. У звітному періоді зареєстровано 5 звернень по телефону довіри райдержадміністрації.

    З метою забезпечення інформування громадян про хід реалізації соціально-економічної політики в районі розпорядженням голови районної державної адміністрації від 03 січня 2017 року № 5 завтерджено графік виїздів інформаційно-роз’яснювальних груп у населені пункти району на січень-грудень 2017 року. Протягом 2017 року здійснено 12 виїздів таких груп.

    Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661. Робота громадської приймальні спрямована на забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. Протягом 2017 року до громадської приймальні звернулися 71 громадянин, яким надано юридичні консультації з питань трудового законодавства, спадкування, щодо виділення в натурі земельних ділянок в розмірі паїв, передачі в оренду землі, надано допомогу в написанні заяв на отримання матеріальних допомог на лікування тощо.

    Крім цього, на допомогу громадянам оформлено інформаційні куточки, розміщені на І та ІІ поверсі адмінприміщення (біля приймальні голови райдержадміністрації), із зразками оформлення звернень, законодавчими актами тощо.

                Розпорядженням голови райдержадміністрації від 17 лютого 2017 року № 78 „Про комісію з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації” затверджено новий склад комісії з питань розгляду звернень та Положення про комісію у новій редакції. Протягом року відбулося 7 засідань комісії. Також проведено 5 днів контролю.        

                В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян у формі звітів, які подаються голові райдержадміністрації. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян розглядаються на нарадах при голові райдержадміністрації та керівникові апарату райдержадміністрації.

                Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2017 року розглянуто аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році у порівнянні з 2015 роком (рішення №1/5). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження голови райдержадмінітрації від 03 березня 2017 року № 109 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2017 року за резолюцією голови райдержадміністрації розглянуто на нараді у керівника апарату райдержадміністрації (протокол від 26 квітня 2017 року  № 3).

                Аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2017 року розглянуто на колегії райдержадміністрації 19 вересня 2017 року (рішення  № 4/5). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження від 22 вересня 2017 року № 392 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2017 року”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 9  місяців 2017 року за резолюцією голови райдержадміністрації розглянуто на нараді у керівника апарату райдержадміністрації (протокол від 25 жовтня 2017 року  № 7).

                Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації.

    У звітному періоді проведено 22 перевірки дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (7) та органах місцевого самоврядування (15). В ході проведення перевірок секретарям сільських, селищних рад, спеціалістам структурних підрозділів надано методичну та практичну допомогу у веденні роботи із зверненнями громадян.

    У лютому 2017 року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за 2016 рік. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку, яку розглянуто на нараді у голови райдержадміністрації (протокол від 10 квітня 2017 року № 18).

    У районній газеті „Нова доба” у рубриці „Наші інтерв`ю” висвітлюються інтерв`ю з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та підприємств, установ, організай щодо їх діяльності, планів тощо. Головою райдержадміністрації щомісяця проводяться зустрічі з представниками ЗМІ, під час яких обговорюються актуальні соціально-економічні питання з життя району, що висвітлюється у рубриці „З перших уст”.

     

     

    ІНФОРМАЦІЯ

    про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 9 місяців

    2017 року, та організацію виконання в районі Указу Президента

    України від 07.02.2008 №109

    Протягом 9 місяців 2017 року до райдержадміністрації надійшло 601 звернення громадян, з них: 570 письмових /поштою/ та 31 усне /на особистому/виїзному прийомі керівництва райдержадміністрації та по телефону довіри/. Із загальної кількості звернень – 40 колективних, 51 неодноразове, 3 дублетних, 4 електронних (отримані через сайт райдержадміністрації), 8 анонімних (без прізвища), через органи влади (включаючи звернення по Урядовій гарячій лінії) надійшло107 звернень.

    У порівнянні з тим же періодом 2016 року проглядається збільшення письмових звернень (570 проти 536); усні звернення залишаються практично на рівні (31 проти 33), як і колективні (40 проти 41); звернень через органи влади (включаючи звернення по Урядовій гарячій лінії) зменшилося (107 проти 135).

                Найбільше питань у зверненнях порушено:

    • щодо виділення матеріальних допомог на лікування, ліквідацію наслідків пожежі, стихії, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог (352) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2015-2018 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму 228800 грн.
    • аграрної політики і земельних відносин (144) – прийнято 107 розпоряджень голови райдержадміністрації про відведення в натурі (на місцевості) земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) громадянам;
    • щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства, електрифікації (20), з приводу працевлаштування (12), питань освіти (14), охорони здоров`я (18), дотримання законності і охорони правопорядку (11).

    Всього за 9 місяців 2017 року у зверненнях порушено 614 питань, усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 165 питаннях – дано роз`яснення;
    • 389 питань – вирішено позитивно;
    • 22 питання – відмовлено;
    • 32 питання знаходиться на контролі;
    • 6 – не підлягають розгляду

                В основному зверталися громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, безробітні та особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, члени сімей мобілізованих (учасників АТО), учасники АТО.  

                На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 керівництвом райдержадміністрації проводяться виїзні прийоми громадян відповідно до затверджених розпорядженнями голови райдержадміністрації від 24 січня 2017 року № 34, від 30 березня 2017 року № 157 та від 04 липня 2017 року          № 286 графіків виїзних особистих прийомів керівництва райдержадміністрації на лютий-березень, квітень-червень, липень-вересень 2017 року відповідно. У звітному періоді 2017 року керівництвом райдержадміністрації проведно 9 виїзних прийомів у населених пунктах району та зареєстровано 11 звернень.

                Для надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків, які розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, для виконання заходів соціального захисту населення (інформування з питань діючого законодавства, приймання заяв та відповідних документів від громадян, які звертаються за призначенням соціальних допомог, за принципом „єдиного вікна”, тощо). Протягом 9 місяців 2017 року здійснено 37 виїздів мобільного соціального офісу до 73 населених пунктів району, під час яких прийнято 2671 пакет документів на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій та надано 2482 консультації з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

    З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення розпорядженнями голови райдержадміністрації від 03 січня 2017 року № 4 та № 6 затверджено графіки  проведення „прямих телефонних ліній” головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації, а також керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району на 2017 рік.  Головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації у звітному періоді проведено 53 „прямих телефонних лінії” та 18 „прямих телефонних лінії” проведено керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. При наявності такі звернення реєструються у журналах обліку особистого прийому громадян, на них оформляються картки обліку особистого прийому громадян з поміткою ”пряма телефонна лінія”. В районну газету подаються оперативні оголошення про проведення цих ліній.

                Розпорядженням голови райдержадмінстрації від 6 квітня 2017 року № 168 „Про функціонування „Телефону довіри” в районній державній адміністрації запроваджено з 10 квітня 2017 року функціонування в райдержадміністрації телефонного зв`язку з населенням  - „Телефон довіри”. У звітному періоді зареєстровано 5 звернень по телефону довіри райдержадміністрації.

    З метою забезпечення інформування громадян про хід реалізації соціально-економічної політики в районі розпорядженням голови районної державної адміністрації від 03 січня 2017 року № 5 завтерджено графік виїздів інформаційно-роз’яснювальних груп у населені пункти району на січень-грудень 2017 року. Протягом 9 місяців 2017 року здійснено 9 виїздів таких груп.

    Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661. Робота громадської приймальні спрямована на забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. Протягом 9 місяців 2017 року до громадської приймальні звернулося 59 громадян, яким надано юридичні консультації з питань трудового законодавства, спадкування, щодо виділення в натурі земельних ділянок в розмірі паїв, передачі в оренду землі, надано допомогу в написанні заяв на отримання матеріальних допомог на лікування тощо.

    Крім цього, на допомогу громадянам оформлено інформаційні куточки, розміщені на І та ІІ поверсі адмінприміщення (біля приймальні голови райдержадміністрації), із зразками оформлення звернень, законодавчими актами тощо.

    У лютому поточного року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за 2016 рік. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян.

                Продовжує роботу комісія з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації; протягом 9 місяців  поточного року  відбулося 6 засідань комісії. Проведено 5 днів контролю.   

                В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян у формі звітів, які подаються голові райдержадміністрації. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян розглядаються на нарадах при голові райдержадміністрації та керівникові апарату райдержадміністрації.

                Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2017 року розглянуто аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році у порівнянні з 2015 роком (рішення №1/5). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження голови райдержадмінітрації від 03 березня 2017 року № 109 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2017 року за резолюцією голови райдержадміністрації розглянуто на нараді у керівника апарату райдержадміністрації (протокол від 26 квітня 2017 року  № 3).

                Аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2017 року розглянуто на колегії райдержадміністрації 19 вересня 2017 року (рішення  № 4/5). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження від 22 вересня 2017 року № 392 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2017 року”.

                Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації.

    У звітному періоді проведено 14 перевірок дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (5) та органах місцевого самоврядування (9). В ході проведення перевірок секретарям сільських, селищних рад, спеціалістам структурних підрозділів надано методичну та практичну допомогу у веденні роботи із зверненнями громадян.

    На офіційному веб-сайті райдержадміністрації у рубриці „РДА і громадськість” оприлюднено інформацію про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2016 рік та результати проведеної оцінки роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за 2016 рік, а також інформацію за І квартал та І півріччя 2017 року; розміщено графік прийому громадян з особистих питань у районній державній адміністрації та виїзних особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації; оголошення про функціонування телефону довіри; склад комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації та Положення про неї.

    У районній газеті „Нова доба” у рубриці „Наші інтерв`ю” висвітлюються інтерв`ю з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та підприємств, установ, організай щодо їх діяльності, планів тощо. Головою райдержадміністрації щомісяця проводяться зустрічі з представниками ЗМІ, під час яких обговорюються актуальні соціально-економічні питання з життя району, що висвітлюється у рубриці „З перших уст”.

    ***

    Інформація

    про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя

    2017 року, та організацію виконання в районі Указу Президента України від 07.02.2008 №109

    Протягом І півріччя 2017 року до райдержадміністрації надійшло 372 звернення громадян, з них: 355 письмових /поштою/ та 17 усних /на особистому/виїзному прийомі голови райдержадміністрації та його заступника. Із загальної кількості звернень – 32 колективних, 26 неодноразових, 3 дублетних, 4 електронних (отримані через сайт райдержадміністрації), 6 анонімних (без прізвища), через органи влади (включаючи звернення по Урядовій гарячій лінії) надійшло 82 звернення.

    У порівнянні з тим же періодом 2016 року проглядається збільшення письмових звернень (355 проти 343), усні звернення залишаються практично на рівні (17 проти 18). Збільшилося колективних звернень (32 проти 28); звернення через органи влади (включаючи зверння по Урядовій гарячій лінії) залишаються на рівні (82 проти 83).

                Найбільше питань у зверненнях порушено:

    -         щодо виділення матеріальних допомог на лікування, ліквідацію наслідків пожежі, стихії, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог (197) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2015-2018 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму 124700 грн.

    -         аграрної політики і земельних відносин (102) – прийнято 69 розпоряджень голови райдержадміністрації про відведення в натурі (на місцевості) земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) громадянам;

    -         щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства, електрифікації (12), з приводу працевлаштування (6), питань освіти (13), охорони здоров`я (15), дотримання законності і охорони правопорядку (9).

    Всього за І перше півріччя 2017 року у зверненнях порушено 383 питання, усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    -          122 питаннях – дано роз`яснення;   

    -          225 питання – вирішено позитивно;

    -          8 питань – відмовлено;

    -          23 питань знаходиться на контролі;

    -          5 – не підлягають розгляду              

                В основному зверталися громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, безробітні та особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, члени сімей мобілізованих (учасників АТО), учасники АТО.  

                На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 керівництвом райдержадміністрації проводяться виїзні прийоми громадян відповідно до затверджених розпорядженнями голови райдержадміністрації від 24 січня 2017 року № 34, від 30 березня 2017 року № 157 та від 04 липня 2017 року № 286 графіків виїзних особистих прийомів керівництва райдержадміністрації на лютий-березень, квітень-червень, липень-вересень 2017 року відповідно. У першому півріччі 2017 року керівництвом райдержадміністрації проведно 6 виїзних прийомів у населених пунктах району та зареєстровано 7 звернень.

                З метою надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. До складу робочої групи „мобільного соціального офісу” входять працівники управління соціального захисту райдержадміністрації, управління Пенсійного фонду у Маневицькому районі, районного центру зайнятості, служби у справах дітей та територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації.

                Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків, які розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, для виконання заходів соціального захисту населення (інформування з питань діючого законодавства, приймання заяв та відповідних документів від громадян, які звертаються за призначенням соціальних допомог, за принципом „єдиного вікна”, тощо). Протягом І півріччя 2017 року здійснено 26 виїздів мобільного соціального офісу до 50 населених пунктів району, під час яких прийнято 2153 пакетів документів на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій та надано 1869 консультації з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

    З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення розпорядженнями голови райдержадміністрації від 03 січня 2017 року № 4 та № 6 затверджено графіки  проведення „прямих телефонних ліній” головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації, а також керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району на 2017 рік.  Головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації у І півріччі 2017 року проведено 39 „прямих телефонних лінії” та 12 „прямих телефонних лінії” проведено керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. При наявності такі звернення реєструються у журналах обліку особистого прийому громадян, на них оформляються картки обліку особистого прийому громадян з поміткою ”пряма телефонна лінія”. В районну газету подаються оперативні оголошення про проведення цих ліній.

                Розпорядженням голови райдержадмінстрації від 6 квітня 2017 року № 168 „Про функціонування „Телефону довіри” в районній державній адміністрації запроваджено з 10 квітня 2017 року функціонування в райдержадміністрації телефонного зв`язку з населенням  - „Телефон довіри”. У звітному періоді зареєстровано 2 звернення по телефону довіри райдержадміністрації.

    З метою забезпечення інформування громадян про хід реалізації соціально-економічної політики в районі розпорядженням голови районної державної адміністрації від 03 січня 2017 року № 5 завтерджено графік виїздів інформаційно-роз’яснювальних груп у населені пункти району на січень-грудень 2017 року. Протягом І півріччя 2017 року здійснено 6 виїздів таких груп.

    Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661. Робота громадської приймальні спрямована на забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. У І півріччі 2017 року до громадської приймальні звернулося 38 громадян, яким надано юридичні консультації з питань трудового законодавства, спадкування, щодо виділення в натурі земельних ділянок в розмірі паїв, передачі в оренду землі, надано допомогу в написанні заяв на отримання матеріальних допомог на лікування тощо.

    Крім цього, на допомогу громадянам оформлено інформаційні куточки, розміщені на І та ІІ поверсі адмінприміщення (біля приймальні голови райдержадміністрації), із зразками оформлення звернень, законодавчими актами тощо.

    У лютому поточного року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за 2016 рік. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян.

                Продовжує роботу комісія з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації; протягом І півріччя  поточного року  відбулося 4 засідання комісії.

                В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян у формі звітів, які подаються голові райдержадміністрації. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян розглядаються на нарадах при голові райдержадміністрації та керівникові апарату райдержадміністрації.

                Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2017 року розглянуто аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році у порівнянні з 2015 роком (рішення №1/5). За результатами розгляду прйнято відповідне розпорядження голови райдержадмінітрації від 03 березня 2017 року № 109 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2017 року за резолюцією голови райдержадміністрації розглянуто на нараді у керівника апарату райдержадміністрації (протокол від 26.04.17  № 3).

                Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації.

    У звітному періоді проведено 12 перевірок дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (5) та органах місцевого самоврядування (7). В ході проведення перевірок секретарям сільських, селищних рад, спеціалістам структурних підрозділів надано методичну та практичну допомогу у веденні роботи із зверненнями громадян.

    У районній газеті „Нова доба” у рубриці „Наші інтерв`ю” висвітлюються інтерв`ю з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та підприємств, установ, організай щодо їх діяльності, планів тощо. Головою райдержадміністрації щомісяця проводяться зустрічі з представниками ЗМІ, під час яких обговорюються актуальні соціально-економічні питання з життя району, що висвітлюється у рубриці „З перших уст”.

     

     

     

    Переглядів 3821 Останнє редагування Вівторок, 23 січня 2018 10:37
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Маневицька районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Маневицькій райдержадміністрації.
    Адреса: 44600, смт. Маневичі, вул. Незалежності, 30; Тел. 21471 , факс: 21787; E-mail: post@manаdm.gov.ua
    © 2014 manadmin.gov.ua