20 вересня 2019 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Прес-центр
  • Відеоінформація
  • ЗМІ про нас
  • Виступи керівництва
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Управління юстиції
  • Районний центр зайнятості
  • Оголошення
  • Земельні питання
  • Вивчення громадської думки
  • Адміністративні послуги
  • Публічна інформація
  • Децентралізація влади
  • Містобудування та архітектура
    Економічний розвиток
  • Маневиччина туристична
  • Бюро правової допомоги
  • Допомога армії
  • Вибори ОТГ
  • Вакансії державної служби
  • Відділ ДРАЦС
  • Очищення влади
  • Громадське обговорення
  • Безвіз
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Енергоефективність
  • Електронне звернення
  • Рік англійської мови
  • Програма "Власний дім"
  • Фонд соціального страхування
  • Протидія домашньому насильству
  • АРХІВ НОВИН

    « Вересень 2019 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            
    Середа, 30 травня 2012 08:26

    Звернення громадян

     

     

     

    Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли

    до райдержадміністрації у І півріччі 2019 року

    Протягом І півріччя 2019 року до райдержадміністрації надійшло 182 звернення громадян, з них: 175 письмових /поштою/ та 7 усних (на особистих/виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації та по телефону довіри). Із загальної кількості звернень – 9 колективні, 23 неодноразові, 2 дублетні, 6 анонімні, 3 електронні, через органи влади надійшло 18 звернень, по урядовій гарячій лінії КМУ 46 звернень.

    У порівнянні з тим же періодом 2018 року значно зменшилося надходження письмових звернень (175 проти 272) та колективних звернень (9 проти 21), також зменшилося звернень на особистих/виїзних прийомах (7 проти 22), практично на рівні залишаються неодноразові звернення (23 проти 25) та звернення, що надійшли через органи влади (18 проти 15), по урядовій гарячій лінії КМУ звернень збільшилося (46 проти 31), однаково отримано електронних звернень (3 проти 3).

                Найбільше питань у зверненнях порушено щодо виділення матеріальних допомог на лікування, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог (129) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2019-2023 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму 81150 грн. Решта питань стосувалися аграрної політики і земельних відносин (7), щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства (8), питань освіти (4), охорони здоров`я (6), дотримання законності і охорони правопорядку (6), транспорту і зв`язку (4), будівництва, містобудування та архітектури (10), житлової політики (2), культури (5), діяльності органів місцевого самоврядування (4) та інші.

    Всього за І півріччя 2019 року у зверненнях порушено 191 питання, усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 65 питаннях – дано роз`яснення;
    • 79 питань – вирішено позитивно;
    • 19 питань – відмовлено;
    • 10 – не підлягали розгляду;
    • 5 – надіслано за належністю;
    • 13 питань знаходиться на контролі.

                В основному зверталися громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники бойових дій (АТО) та члени їх сімей.  

                На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 керівництвом райдержадміністрації проводилися виїзні прийоми громадян відповідно до затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 29 січня 2019 року № 39 та вді 05 квітня 2019 року № 108 графіків виїзних особистих прийомів керівництва райдержадміністрації на лютий–березень та квітень-червень 2019 року. У звітному періоді відбулося 8 виїзних прийомів у населених пунктах району, до розгляду зареєстровано 1 звернення. На особистих прийомах керівництва райдержадміністрації зареєстровано 5 звернень. По „Телефону довіри”, який функціонує відповідно до розпорядження голови райдержадмінстрації від 6 квітня 2017 року № 168, отримано 1 звернення.

                З метою надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків. Протягом І півріччя 2019 року здійснено 27 виїздів мобільного соціального офісу до 54 населених пунктів району, під час яких прийнято 1716 пакетів документів на призначення різних видів державних соціальних допомог, субсидій та надано 2016 консультацій з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

                Для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 29 січня 2019 року № 40 „Про організацію проведення у 2019 році „прямих телефонних ліній”, яким затверджено відповідні графіки. У звітному періоді проведено 16 „прямих телефонних ліній” (10 - з керівництвом районної державної адміністрації та 6 - з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації).

                Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661, для забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. У звітному періоді до громадської приймальні звернулося 19 громадян, яким надано юридичні консультації з питань щодо виділення земельних ділянок для будівництва, ведення садівницва, селянського господарства, оформлення спадщини на землю та житло, роз`яснено трудове та сімейне законодавство тощо.

    У лютому поточного року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2018 рік згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку, яку заслухано на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації 29 березня 2019 року (протокол № 1).

                Всього протягом І півріччя 2019 року відбулося 3 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації.

                В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян у формі звітів, які подаються голові райдержадміністрації. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян розглядаються на нарадах при голові райдержадміністрації та керівникові апарату райдержадміністрації.

                На засіданні колегії райдержадміністрації 20 лютого 2019 року розглянуто аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2018 році у порівнянні з 2017 роком (рішення № 1/4). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 22 лютого 2019 року № 64 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2018 році”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за І квартал 2019 року за резолюцією голови райдержадміністрації заслухано на нараді у керівника апарату райдержадміністрації 19 квітня 2019 року (протокол № 4).

                Звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських, селищних голів про роботу із зверненнями громадян за 2018 рік згідно затверджених графіків заслухано на нараді у голови райдержадміністрації 18 квітня 2019 року (протокол № 13).

                Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації. У звітному періоді проведено 12 перевірок дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (6) та органах місцевого самоврядування (6). В ході проведення надано методичну та практичну допомогу посадовим особам, відповідальним за роботу із зверненями громадян.

                У районній газеті „Нова доба” розміщуються інтерв`ю з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та підприємств, установ, організацій щодо їх діяльності, планів тощо. Головою райдержадміністрації щомісяця проводяться зустрічі з представниками ЗМІ, під час яких обговорюються актуальні соціально-економічні питання з життя району.

                Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації перебуває під постійним контролем керівництва та забезпечується за всіма напрямами відповідно до вимог чинного законодавства.

    Додаток: таблиця за формою за І півріччя 2019 року у порівнянні з тим же періодом 2019 року.

    Головний спеціаліст юридичного

    відділу апарату райдержадміністрації                                                                    Наталія Козак

    ***

    Про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І кварталі

     2019 року, та організацію виконання в районі Указу Президента

    України від 07.02.2008 №109

    Протягом І кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійшло 110 звернень громадян, з них: 105 письмових /поштою/ та 5 усних (на особистих/виїзних прийомах керівництва райдержадміністрації та по телефону довіри). Із загальної кількості звернень – 4 колективні, 12 неодноразові, 2 анонімні, через органи влади надійшло 12 звернень, по урядовій гарячій лінії КМУ 24 звернення.

    У порівнянні з тим же періодом 2018 року значно зменшилося надходження письмових звернень (105 проти 175) та колективних звернень (4 проти 14), також зменшилося звернень на особистих/виїзних прийомах (5 проти 10), проглядається зменшення  неодноразових звернень (12 проти 16), практично на рівні залишаються звернення, що надійшли через органи влади (12 проти 14) та по урядовій гарячій лінії КМУ (24 проти 22).

                Найбільше питань у зверненнях порушено щодо виділення матеріальних допомог на лікування, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог (87) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2019-2023 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму 49750 грн. Ррешта питань стосувалися аграрної політики і земельних відносин (2), будівництва (5); щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства (5), питань освіти (3), охорони здоров`я (1), дотримання законності і охорони правопорядку (2), трансорту і зв`язку (3), житлової політики (2), фінансової політики (1), промислової політики (1), культури (3), діяльності органів місцевого самоврядування (2).

    Всього за І квартал 2019 року у зверненнях порушено 117 питань, усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 30 питаннях – дано роз`яснення;
    • 44 питання – вирішено позитивно;
    • 17 питаннях – відмовлено;
    • 3 – не підлягали розгляду;
    • 4 – надіслано за належністю;
    • 19 питань знаходиться на контролі.

                В основному зверталися громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники бойових дій (АТО) та члени їх сімей.  

                На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 розпорядженням голови райдержадміністрації від 29 січня 2019 року № 39 затверджено графіки виїзних особистих прийомів керівництва райдержадміністрації на лютий –березень 2019 року. У звітному періоді відбулося 4 виїзних прийоми у населених пунктах району, де зареєстровано 1 звернення. На особистих прийомах керівництва райдержадміністрації зареєстровано 3 звернення. По „Телефону довіри”, який функціонує відповідно до розпорядження голови райдержадмінстрації від 6 квітня 2017 року № 168, отримано 1 звернення.

                З метою надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків. Протягом І кварталу 2019 року здійснено 12 виїздів мобільного соціального офісу до 22 населених пунктів району, під час яких прийнято 1067 пакетів документів на призначення різних видів державних соціальних допомог, субсидій та надано 1195 консультацій з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

                Для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 29 січня 2019 року               № 40 „Про організацію проведення у 2019 році „прямих телефонних ліній” у звітному періоді проведено 7 „прямих телефонних ліній” (4 - з керівництвом районної державної адміністрації та 3 - з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації).

                Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661, для забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. У звітному періоді до громадської приймальні звернулося 11 громадян, яким надано юридичні консультації з питань щодо виділення земельних ділянок для будівництва, ведення садівницва, селянського господарства, оформлення спадщини на землю та житло, роз`яснено трудове та сімейне законодавство тощо.

    Крім цього, на допомогу громадянам  у прміщенні райдержадміністрації оформлено інформаційні куточки із зразками звернень, законодавчими актами тощо.

    У лютому поточного року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2018 рік згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку, яку заслухано на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації 29 березня 2019 року (протокол № 1).

                Всього протягом І кварталу 2019 року відбулося 1 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації.

                В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян. Окрім цього, на засіданні колегії райдержадміністрації 20 лютого 2019 року розглянуто аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2018 році у порівнянні з 2017 роком (рішення № 1/4). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 22 лютого 2019 року № 64 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2018 році”.

                 Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації. У звітному періоді проведено 7 перевірок дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (6) та органах місцевого самоврядування (1). В ході проведення надано методичну та практичну допомогу посадовим особам, відповідальним за роботу із зверненями громадян.

     

    ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І квартал 2019 року у порівнянні з відповідним періодом 2018 року

     

    Головний спеціаліст юридичного

    відділу апарату райдержадміністрації                                                                Н.Козак

    ****

    Про роботу із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації

     за 2018 рік за Показниками Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями

     

                Робота із зверненнями громадян у структурних підрозділах  райдержадміністрації проводиться відповідно до Закону України ”Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами), Указу Президента України ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та згідно Порядку розгляду письмових звернень громадян в райдержадміністрації та Порядку організації та проведення особистих і виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, затверджених розпорядженням голови райдержадміністрації від 23 лютого 2015 року № 65 (зі змінами).

                Усі пропозиції, заяви і скарги, що надходять до структурних підрозділів райдержадміністрації реєструються в книгах заяв, скарг та пропозицій. Облік особисих/виїзних прийомів громадян громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації ведеться у журналах обліку особистого прийому громадян.

    Офіційні веб-сайти у структурних підрозділах райдержадміністрації не створені, тому надіслання громадянами звернень з використанням мережі Інтернет (через сайт) шляхом  заповнення електронної  форми є неможливим. Разом з тим громадяни можуть надіслати звернення за допомогою засобів електронного зв’язку (електронною поштою). При наявності такі звернення роздруковуються і реєструються у журналах реєстрації заяв, скарг, пропозицій та розглядаються як письмові звернення.

                Книги реєстрації заяв, скарг та пропозицій та журнали усного прийому громадян в управліннях та відділах відповідно пронумеровані та прошнуровані, при реєстрації звернень  зазначаються адреси та соціальний стан заявників, індекси справ, є позначки про надіслання відповідей заявникам. Однак, у книзі реєстрації заяв, скарг і пропозицій відділу освіти райдержадміністрації не завжди вказується дата надіслання відповідей заявникам, крім цього деякі відповіді зареєстровані не під номером справи, а у журналі вихідної загальної кореспонденції, що є порушенням Інструкції з діловадства за зверненнями громадян.   На це вказано посадовій особі, відповідальній за роботу із зверненнями громадян.

                При реєстрації усних звернень у журналах обліку особистих прийомів громадян  індекси проставлено вірно, зазначається соціальний стан та категорія заявників, у відділах та управліннях на всі усні звернення надаються роз`яснення під час прийому. Разом з тим,  у журналі обліку особистого прийому громадян у відділі освіти райдержадміністрації за 2018 рік не здійснено жодного запису; виїзні прийоми громадян також не фіксуються.

                Пропозиції, заяви і скарги громадян після їх вирішення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення формуються у справи. Документи розміщуються у справах у хронологічному порядку. Кожна пропозиція, заява, скарга з усіма документами щодо її розгляду і вирішення становлять у справі самостійну групу і вміщуються в м'яку обкладинку, оформлену за встановленою формою. У відділах та управліннях райдержадміністрації справи вцілому сформовано правильно, окрім відділу освіти, де заяви і відповіді та документи переписки  зберігаються разом у окремих файлах, тобто справи за звереннями не сформовані, як того вимагає Інструкція з діловодства за зверненнями громадян.

                Протягом 2018 року порушень строків розгляду звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації не зафіксовано. Пропозиції, заяви і скарги, на які даються попередні відповіді, з контролю не знімаються. Рішення про зняття з контролю пропозицій, заяв і скарг приймають посадові особи згідно повноважень після вжиття заходів щодо вирішення порушених у зверненнях питань.

                До структурних підрозділів райдержадміністрації звернення громадян, де порушено питання, вирішення яких не належать до їх компетенції, та які у п`ятиденний термін, з моменту отримання, повинні пересилатися у порядку статті 7 Закону України ”Про звернення громадян” за належністю відповідному органу, не надходили.

                У 2018 році нваліди Великої Вітчизняної війни, Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної праці та жінки з почесним званням ”Мати-героїня” до структурних підрозділів райдержадміністрації не звертались.

    Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації проводиться згідно затверджених графіків, відповідно у кабінеті кожного з них. Інформацію щодо днів та годин прийому розміщено у доступному для громадян місці у адміністративних приміщеннях кожного підрозділу.

    У адміністративних приміщеннях структурних підрозділів на допомогу громадянам оформлено стенди, інформаційні куточки із зразками оформлення звернень, законодавчими актами по зверненнях громадян тощо.

    Протягом 2018 року згідно графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації, начальники управлінь та відділів райдержадміністрації проводили „прямі телефонні лінії”. Оголошення про проведення цих ліній розміщувалися у районній газеті. При наявності звернення по ”прямій телефонній лінії” реєструються у журналах обліку особистого прийому громадян з поміткою ”пряма телефонна лінія”. В управлінні соціального захитсу населення діє телефон довіри для учасників бойових дій (АТО).

    Усім відповідальним особам за ведення діловодства за зверненнями громадян наголошено щодо обов`язкового роз`яснення порядку оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень  при підготовці відповідей зявникам (особливо відмовних).

                Оцінка роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2018 рік за Показниками Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями за формою додається.

     

     

     

     

     

    ***

    Про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2018 рік, та

    організацію виконання в районі Указу Президента України від 07.02.2008 №109

    Протягом 2018 року до райдержадміністрації надійшло 508 звернень громадян, що становить 9,4 звернення на 1000 населення, з них: 467 письмових /поштою/, що становить 8,6 звернення на 1000 населення, та 41 усних /на особистому/виїзному прийомі керівництва райдержадміністрації та по телефону довіри/, що становить 0,8 звернення на 1000 населення. Із загальної кількості звернень – 47 колективних, 45 неодноразових, 4 електронних (отримані через сайт райдержадміністрації), 4 анонімних, через органи влади отримано 19 звернень, по Урядовій гарячій лінії надійшло 60 звернень.

    У порівнянні з 2017 роком проглядається зменшення письмових звернень (508 проти 707), звернень через органи влади /в тому числі по Урядовій гарячій лінії/ (79 проти 131) та неодноразових звернень (45 проти 78). Практично на рівні залишаються колективні  звернення (47 проти 50), усних звернень навпаки збільшилося (41 проти 36).

                Найбільше питань у зверненнях порушено:

    • щодо виділення матеріальних допомог на лікування, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог тощо (232) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2015-2018 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму 167700 грн.
    • аграрної політики і земельних відносин (162) – прийнято 124 розпорядження голови райдержадміністрації про відведення в натурі (на місцевості) земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) громадянам, передачу в оренду тощо;
    • щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства (26), праці і зарплати, працевлаштування (6), питань освіти (11), захисту прав дітей (5), охорони здоров`я (22), дотримання законності і охорони правопорядку (11).

    Всього у 2018 році у зверненнях порушено 510 питань, усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 140 питаннях – дано роз`яснення;
    • 315 питань – вирішено позитивно;
    • 33 питання – відмовлено;
    • 5 – не підлягали розгляду;
    • 3 – надіслано за належністю;
    • 14 питань знаходиться на контролі.

    Для порівняння у 2017 році у зверненнях порушено 762 питання. Усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    • 203 питаннях – дано роз`яснення;
    • 500 питань – вирішено позитивно;
    • 32 питання – відмовлено;
    • 8 – не підлягають розгляду;
    • 1 – надіслано за належністю;
    • 18 питань знаходилося на контролі (на кінець року).

                Всього у 2018 році звернулося 1198 громадян, в основному це громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники бойових дій (АТО) та інваліди війни. 

                На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 керівництвом райдержадміністрації проводилися виїзні прийоми громадян відповідно до затверджених розпорядженнями голови райдержадміністрації від 12 січня 2018 року № 9, від 04 квітня 2018 року № 138, від 04 липня 2018 року № 284 та від 03 жовтня 2018 року № 448 графіків виїзних особистих прийомів керівництва райдержадміністрації на січень-березень, квітень-червень, липень-вересень, жовтень-грудень 2018 року. У звітному пероді відбувся 21 виїзний прийом у населених пунктах району, де зареєстровано 17 звернень.

                На особистих прийомах керівництва райдержадміністрації зареєстровано 23 звернення. Відповідно до розпорядження голови райдержадмінстрації від 6 квітня 2017 року № 168 в районній державній адміністрації функціонує „Телефон довіри”. Протягом 2018 року зареєстровано 1 звернення по „Телефону довіри”.

    З метою надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків, які розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та районній газеті „Нова доба”. Протягом 2018 року здійснено 52 виїзди мобільного соціального офісу до 99 населених пунктів району, під час яких прийнято 2827 пакети документів та надано 3341 консультацію з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

                Для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 22 березня 2018 року № 106 „Про організацію проведення у 2018 році „Прямих телефонних ліній”, яким затверджено відповідні графіки. У звітному періоді проведено 35 „прямих телефонних ліній” (21 - з керівництвом районної державної адміністрації та 14 - з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації).

                Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661. Робота громадської приймальні спрямована на забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. Протягом 2018 року до громадської приймальні звернулося 46 громадян, яким надано юридичні консультації з питань трудового законодавства, спадкування, щодо виділення в натурі земельних ділянок в розмірі паїв, передачі в оренду землі, надано допомогу в написанні заяв на отримання матеріальних допомог на лікування тощо.

    Крім цього, на допомогу громадянам оформлено інформаційні куточки, розміщені на І та ІІ поверсі адмінприміщення (біля приймальні голови райдержадміністрації), із зразками оформлення звернень, законодавчими актами тощо.

    У лютому поточного року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2017 рік згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку, яку заслухано на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації 29 березня 2018 року (протокол № 3).

                Розпорядженням голови райдержадміністрації від 17 лютого 2017 року № 78 „Про комісію з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації” (зі змінами) затверджено новий склад комісії з питань розгляду звернень та Положення про комісію у новій редакції. Протягом року відбулося 8 засідань комісії.

                Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації віід 18 січня 2018 року № 10 „Про організацію проведення у райдержадміністрації „Дня контролю” за результатами розгляду громадян” у райдержадміністраці проведено 3 дні контролю.      

                В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян у формі звітів, які подаються голові райдержадміністрації. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян розглядаються на нарадах при голові райдержадміністрації та керівникові апарату райдержадміністрації.

                Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації 27 лютого 2018 року розглянуто аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році у порівнянні з 2016 роком (рішення № 1/3). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 28 лютого 2018 року № 84 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за І квартал 2018 року за резолюцією голови райдержадміністрації заслухано на нараді у керівника апарату райдержадміністрації 18 квітня 2018 року (протокол № 6).

                 Звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських, селищних голів про роботу із зверненнями громадян за 2017 рік згідно затверджених графіків заслухано на нарадах у голови райдержадміністрації 23 квітня 2018 року (протоколи №17, №18) та 24 квітня 2018 року (протокол № 20).

                Аналітичну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2018 року, розглянуто на засіданні колегії 20 вересня 2018 року (рішення № 4/3). За результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 26 вересня 2018 року № 416 „Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2018 року”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 9 місяців 2018 року, розглянуто на нараді при голові райдержадміністрації  30 жовтня 2018 року (протокол № 46).

                Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації. У звітному періоді проведено 23 перевірки дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (7) та органах місцевого самоврядування (16). В ході проведення перевірок секретарям сільських, селищних рад, спеціалістам структурних підрозділів надано методичну та практичну допомогу у веденні роботи із зверненнями громадян.

              У районній газеті „Нова доба” у рубриці „Наші інтерв`ю” розміщуються інтерв`ю з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та підприємств, установ, організацій щодо їх діяльності, планів тощо. Головою райдержадміністрації щомісяця проводяться зустрічі з представниками ЗМІ, під час яких обговорюються актуальні соціально-економічні питання з життя району, що висвітлюється у рубриці „З перших уст”.

     

    ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до Маневицької районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 2018 рік у порівнянні з 2017 роком

    ***

     

     

    Переглядів 5093 Останнє редагування Понеділок, 29 липня 2019 08:46
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Маневицька районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Маневицькій райдержадміністрації.
    Адреса: 44600, смт. Маневичі, вул. Незалежності, 30; Тел. 21471 , факс: 21787; E-mail: post@manаdm.gov.ua
    © 2014 manadmin.gov.ua